1:a riktiga skoldagen...

Tjaa!
Då var första riktiga skoldagen slut... BORIING! Men jag fick ju va med min Izza, så de blev ju bra ;) (K) När vi hade håltimma stack vi ner till stan o chillade lite. De va skitmysigt, bara izza o ja ;) Efter skolan stack ja hem, o här är jag nu :P
skoldag = LÄXOR! Vi fick 2 läxor idag! :O Fysik o Musik. I musikläxan ska vi resensera någon artist/grupp, låt lr konsert. Jag ska skriva om Jonas Brothers(L) Typ om vad jag tycker o så looove them asså! :D En av de bästa låtarna är:

"When you look me in the eyes"



Snart så ska ja åka och handla mat o snacks tills imrn. Kl typ 13.00 så ska klassen åka hem till Jonta o sova i tält i hans trädgård. Han bor precis vid roxen, så om det blir fint väder ska vi bada o så! (: Så ja kommer inte kunna blogga förens på torsdag :(

Men jag mst sticka ifrån i typ 3 tim. För jag ska träna (Dans) inför ett gig i Norrköping på lördag kl 22.30! :D Nån tjej som heter Isabella som håller på o slå igenom behöver bakrundsdansare när hon ska sjunga i Norrköping, o de ska fiia o ja va!!! :D Så kom o kolla ;D

Men nu ska jag se på Gossip Girl (K)

Här är ett asbra klipp från Gossip Girl:



All kärlek /Cajsaan

Kommentarer
Postat av: Anonym

JB=John bauer eller?????

2009-08-18 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0