Kawaii Nails

Tjaa igen (:
Under den senaste tiden har jag följt en blogg som heter foki.blogg.se. Hon skriver om sitt liv och "coola" saker hon typ hittar på internett. (Inspirerat mig (a) )
Hon gör egna supercoola naglar som jag diggar ;). Men för dem (som mig^^) som inte pallar göra egna, finns en sida som heter kawaiinails.com. Det finns flera hundra olika sorter, allt från de mest konstiga med olika cupcakes på till mer enkla med en liten sten lr så ;P. Jag har inte köpt några, men funderar på att köpa ^^

Här är en bild som jag klippte ihop på några av mina favoriter (bilderna på de olika naglarna kan du hitta på hemsidan):


Kanske något man ska satsa på nu i höst? ;)

Loooovar att headern kommer snart, det dampar bara lite nu ^^.

All kärlek /Cajsaan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera tycker jag ;)

2009-08-22 @ 14:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0