SoLäxor"/ & Geisha♥

Tjaa♥
Sry att jag inte uppdaterat de 3 senaste dagarna :(. Men somsagt så var vi med klassen onsdag+torsdag, så då kunde ja inte skriva.

Igår så tränade jag och sofia inför  uppvisningen i Nrkpg!♥ De gick bra, vi hann göra klart en hel dans^^. Sen stack jag hem o då kom Ebbs♥. Vi myste o kollade på tv, sen kom izza o vi fortsatte mysa ;). Sen skulle vi till keep it loud, men det regnade så mkt, så vi gick till Steve's iställe (: Där satt vi typ från 21.00 - 00.00 . Fett mysit va det! :D Fiia dök upp sista kvarten, sen så stack jag o izza till bilen. Vi skjutsade vi hem izza sen stack ja o mamma till grebo o sov där. De va feet mysigt o skönt.

Idag så har jag typ slappat o träffat kussarna o nu sitter jag här hos mormor o morfar o pluggar SO :(. Men de e nån brevgåta typ, så de e bättre än å läsa i en bok o skriva ner de viktigaste typ ;P +  att jag äter Geisha så de blir bättre av de också ;). Sen ska ja in hem till stan o fixa mig inför ikvl♥. Ska nog öva lite mer på danserna också ;).


All kärlek /Cajsa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0