Ben & Jerry's + musik.....

Tjena ;)

Idag har varit en snaaabb dag ;)
Fast när jag vaknade imorse så var ja såå himla arg! SNÖÖ! Whyy? :(
O sen när vi slutat, vad kom då? MER snö! :O

Men sen när jag tagit mej hem genom de kalla vädret så satte ja mej o slappade vid TV:n sedan så vare ju musik musik o mycket mer musik!

Men som tur var kom mamma hem o hade köpt Ben & Jerry's glass! :D Så då satte vi oss hela familjen tsm o åt glass o myste:) Denna gången blev det Caramel Chew Chew & Chocolate Fudge Brownie. MUMMA!<3
 

Men efter det så vart det mer musik då "/. Jag fick hjärnstopp och fick sluta. Jag är så klarvaken på morgonen (oftast ;D) så ja går upp en haltimme tidigare o gör klart (:.



Men nu så ska ja slappa lite, o kanske se Huose.
Puss o ha de bäst ;)

All kärlek<3
/Cajsa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå fin blogg du har! :D



Ska defenitivt följa den om du fortsätter skriva ;).



P.s söt header :)

2009-03-24 @ 21:18:53
Postat av: Klant Pappan

Hej tjejen

Jag vill också ha glass, fin blogg



Rickard

2009-03-24 @ 21:33:53
Postat av: fridadanielzzon

Sv: På photofunia.com =)

2009-03-25 @ 00:28:34
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah!!! Kom över med lite glass till mig...är så sjukt sugen :-(



Kram sötis

2009-03-25 @ 20:01:18
Postat av: Agnes

Fin blogg!! Kommer du blogga mer ofta nu?? isåfall ska jag läsa!!

2009-03-25 @ 20:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0