Måndag...

Tjenare ;D

Denna dag har varit ganska chill ;). Man slapp ju musikteorin för att man skulle ha samtal :S. Men de gick bra ;D. (a)

Sen så vare ju språklektion med ramatik. Fast jag typ undervisade alla i; have, has, had, are.... o sånna saker. Viktigt att veta: plural= flera singular= en! xD

Senare så blir det ju dans då med Aloud(a)<3 Såååååååååååååååå kul det är asså! DANS = MITT LIV<333333333
Bara lite synd att man inte fick eget val då "/. Men ja ska lämna in en ny lapp om att ja ska ha piano på den tiden ;). För dig som inte fattar så kan man ha träning/musiklektion på elevens val ;D.

Just nu ¨så finns bara en sak på mitt minne... TWILIGHT!

LOOOVE ROBERT PATTINSON<3333333333333333

btw så är ja sååååhimla glad! :D

JAG SKA PÅ Jonas Brothers-KONSERTEN :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33333333333333333333333 Jag börjar nästan tjuta när ja tänker på det! :D Inatt så drömde jag att ja o fiia var dom ända på konserten, så dem typ började snacka med oss o så! Ja va såååå himla lycklig i min drömm! Hah,

Bloggar nog lite senare ivkl om ja hinner, de beror på om de e mkt plugg att göra elr inte ;)

All kärlek<3
/Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0