Söndaag (a)

Tjena! :)

SRY 1000000000000000 milj. gånger!
jag har inte skrivit på typ 100 år för att jag inte orkat "/, haft så mkt prov, inte hunnit vara inne på datan och ens kollat min mejl xS. Så jag hoppas ni kan förstå och jag ska nu bättra mig ;P.




Denna dagen har varit så JÄVLA UNDERBAR! Fast ändå vääldigt sorglig :(.
Vi har haft dansuppvisningar med folkuniversitetet, med vår grupp "Många bäckar små" (namnet har en betydelse för gruppen, så vi har lixom inte bara hittat på det ;P). Det gick ganska bra, och det var såå kul att ni inte kan ana ;). Men det var även våran sista träning/uppvisning tsm :'(. Det är nämnligen så att vi kanske inte kan ha kvar vår dansgrupp i höst! men Jonna Bäck (vår dansledare (A)) ska göra allt hon kan ;D. Så vi får hålla alla våra tummar!

Jag har ännu inga bilder från dagen, för jag hade inte med kameran x(. Men fiia har bilder så hon kommer nog skicka dem till mig snarast! :D

Jag vill bara tacka Ebba min kk=KramKompis att det var sååå mysigt med dig idag! PUSSSS
(Fast jag hade även kul med alla andra! PUSSAR PÅ ER OCKSÅ!!)


På bilden: Cajsa & Ebba<333 ;)

Ha de bäst!

All kärlek /Cajsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

roooligaste dagen :D

kram från din andra kk kanske ?:o loveu<3

2009-05-10 @ 19:28:47
Postat av: tilda

roligast idag :D

mysigaste gruppen har vi. klockrent namn jue! haha

puss på er <3

2009-05-10 @ 20:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0