Hello!♥

Hår mår mina läsare?♥
Själv mår ja bra^^

Idag så vakande jag hos emmis, eller snarare blev väckt som förra gången hah. Mys var det vid frukosten. Men sedan så åkte izza och jag hem. Det var asvarmt och kvavt på bussen. Plus att jag mådde illa! Inte kul, inte kul... När vi kom hem till mig så satte vi oss på balkongen i täcken och förhörde varann på biologiprovet som vi har på torsdag. JAG HATAR BIOLOGI!!! Sen så kollade vi lite olika gymnasium på datan och slappa.

Efter det stack jag till dansen♥. Det var sååå himmla jobbigt. Pga att luftkonditionreingen funkade inte "/.  Men nuär jag här och slappar!

Här kommer lite bilder från Stockholm som jag lovade + bilder från igår:

SNART!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0