Ett härligt avslut på en slapp söndag♥

Hello!♥

Nu har jag kommit hem från ett väldigt roligt danspass med "The prorject"♥ Vi hade askul, fast det var bara 5 där tror jag hihii.
Jag och malin körde igenom massa olika danser vi haft genom massa år!

Gud vad jag kan längta tillbaka till när man var lite ibland asså! Tänk vad lätt det var då... Men nu får man ju göra mycket mera än vad man fick förut heh (a).

Men nu så är jag hemma i alla fall. Nu så ska jag duscha och sedan så ska vi äta hela familjen♥

Puss på er mina sötisar!


/Cajsa♥

Kommentarer
Postat av: J

Asså fan va kul de låter att ni har i eran dansgrupp (Y)



kraam /J

2009-10-04 @ 19:13:44
Postat av: Adam

Nemen, det låter ju bra ;)

2009-10-04 @ 19:16:50
Postat av: Anonym

http://invandrarna.blogg.se/ besök & kommentera =)

2009-10-04 @ 20:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0