fy fy fyy på er!

Hello!<3

Jag tror att jag lägger ner bloggen för ett tag...

Det är faktiskt inte så kul att få taaskiga kommentarer om att man bloggar för sällan lr nåt...

Mår ni bra av att skriva så? Känns det bra?
- Det är en fråga ni borde ställa er själva.

Men tack ni alla andra underbara läsare föra att ni kollar bloggen dagligen och för att ni skickar gulliga kommentarer!<3

Ledsen om jag gör någon besviken, men jag pallar inre just nu... "/



Min älskii ska till USA i tre veckor!<333 Hur ska ja klara mig?! :'(
All kärlek från er Cajsaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jamen tror du det är kul att gå in på en blogg som uppdaterar var tredje dag, man blir ju besviken då, för att man förväntar sig ett av dina nya roliga inlägg, det är ju därför. så vi ger dig en påminnelse att det kanske är dags att uppdatera nu...

2009-10-16 @ 23:59:23
Postat av: Anonym

smart att skälla på sina läsare?! "fy fy fyy" på dig som inte uppdaterar:O

2009-10-17 @ 00:00:10
Postat av: Anonym

neeeeeeeej sluta inte :(

2009-10-17 @ 00:22:06
Postat av: D

Det är alltid tråkigt och få kommentarer man inte vill höra, men det är upp till dig hur du vill ha det på din blogg. Ingen annan kan bestämma det!



Ditt liv = dina val!

2009-10-17 @ 10:43:52
Postat av: Emma

jag tycker iaf att din blogg är jättebra!<333 Än sen om du inte lägger in varannan minut, me love you anyway!<333333

2009-10-18 @ 16:45:04
Postat av: Anonym

Man får göra som man vill.....bry dig inte om de som kräver o tycker så mycket. Du duger som du är....

2009-10-18 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0