Tisdag..

Hello!♥

Hur mår alla? Själv mår jag finfiint! Lite trött kanske för att jag har SOprov imrogon, men det är sånt man får leva med.

Idag så var det en vanlig dag i skolan. Lite tråkig kanske, men helt ok. Vi hade Nutidsorigentering. Det gick inte så bra tror jag... Hiiih. Jag hoppas det inte var för betygen eller något sånt. Men alla i hela Sverige ska tydligen göra det,  så jag tror inte jag kommer vara sämst (a).

Efter skolan så gick jag, Emma och Izza hem till mig och skulle plugga... För mig gick det inte så bra, så jag fick sätta mig nu och göra lite heh. Jag lär mig inte så bra genom att bara prata. Jag måste skriva. Det är ibland lite segt, men jag lär mig ju!

Mina läxböcker...


Men nu så ska jag ta det lungt och slappa och fortsätta imorgon och så...

All kärlek♥ /Cajsa

Kommentarer
Postat av: J

Uch uch uch.... jag gillar INTE SO :S förstår om du tycker det är jobbit... :P /J

2009-10-06 @ 20:54:51
Postat av: Anonym

bläää på so

2009-10-06 @ 20:55:06
Postat av: Anonym

kämpa på det brukar ge resultat./xx

2009-10-07 @ 14:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0