Måndah - Både hiss och diss

Hello!♥

Hur mår mina kära läsare? Själv så mår jag sådär. Jag är superförkyld och börjar få bihåleinflammation, ajajaj... Men det får man överleva.
Som tur är så är det dans idag, men jag kan inte riktigt va med på allt, kanske bara ska köra igenom allt så ja kan det, sen bara titta på. Så får jag vila upp mig till nästa vecka och ge gärnet då!
Gruppen heter just nu The Prodjekt, men det är ju inte så kul... Sitter och funderar på om det finns något bättre.

Har mina söta läsare något förslag?♥


Själv så kommer jag inte på något just nu. Kul att höra vad andra tycker gruppen ska heta.. Just nu så dansar vi street/jazz. Det är ganska bra att namnet ska passa till stilen...

Här är dagens outfit:

Tjocktröja (ljus blå/grön, ljusrosa och ljusgrå) - HM
Vitt linne - HM
Mörkblå Cheap Monday jeans - Weekday

Nu ska jag dansa igenom danserna i mitt huvud så dem sitter till dansen så man bara kan ge allt i studion!
Bloggar senare!

P.s: tycker mina läsare att jag borde ha Hiss och Diss eller något liknande för att utväckla bloggen?♥

All kärlek♥ /Cajsaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0